VivanDivan

VivanDivan

söndag 7 november 2010

Scorett bra på att kopiera

Gillar verkligen Scorett och deras skor men jag måste säga att de är riktigt duktiga på att kopiera mer exklusiva märken. Bra eller dåligt vet jag inte men jag vet att jag definitivt skulle välja Scorett i många fall då jag upplever att de har bra kvalitet och snygga skor och som ni ser nedan till ett mycket bättre pris. Vad sägs om dessa exempel, gissa vilken som är vilken?

PrimeBoots 3595 kr vs Scorett 1399

PrimeBoots Scorett_stövlar

Acne Pistols 2995 vs Scorett 1199

AcnePistols Scorett_boots

Acne Admire 3795 vs Scorett 1299

Scorett_stövlett AcneAdmire

2 kommentarer:

  1. Ja, det var ju ganska likt... fast visst är det väl så att det är liksom känslan att ha märket... ? JAG tycker iallfall det.... tex gjorde jag ett tappert försök att köpa Odd Mollys fields of lace i kopia.... men nix.... det kändes inte alls bra, så jag sålde dom & köpte äkta vara :-)

    ♥Åsa

    SvaraRadera
  2. Visst är det en härlig känsla med märket, kan jag inte sticka under stol med men ibland kan jag känna mig lite larvig just av den anledningen. Man är väl lite skadad :-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar