VivanDivan

VivanDivan

onsdag 13 april 2011

Fiffigt med mascara i ögat?…och lite fjädrar i öronen…

God morgon! Nyss klantade jag till mig lite när jag skulle sminka mig. Det är en sån där morgon ni vet som allt går fel. Felix har vaknat på fel sida och är redan supergnällig. I a f så råkade jag peta mascaraborsten i ögat. Sjutton vad ont det gör och alldeles svart i öat var jag nyss. Har dock “gråtit” ut det mesta nu med hjälp av lite linsvätska så nu känns det bättre. Svider bara lite. Hur klantig får man bli liksom?

Idag har Emilia balett och jag har en otäck känsla av att det är sista gången. Har tappat bort lappen förstås så jag har ingen koll. Det är T som ska skjutsa dit henne idag och jag har ingen möjlighet att komma dit så jag hoppas verkligen inte att det var uppvisning idag. Jag blir helt knäckt om jag missar såna saker. Missade deras luciauppträdande på förskolan i december och det var jättejobbigt…

Igår slog jag till på ett par fjäderörhängen som jag trånat efter. Såg dem på Vila och de kostade bara 59 kr tror jag så jag köpte dem. Tycker det är jättesnyggt. Få se hur jag trivs i dem men de är ju lättare än andra lite större örhängen.

Dagens: Odd Molly Patchwork wrap tunic i apricot strlk 1, jeansleggins Vila, skor Nelly Shoes

P1090538P1090539P1090540P1090541P1090542P1090543P1090546P1090545

P1090547P1090548P1090549P1090550

 

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Du har precis gett mej dagens klädval :-) Det blir wrappen här åxå :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  2. Aoaoao - vet hur det känns med mascaraborstar i ögat... Fin du var i wrappen - verkligen!! Jag är ju ingen wrap-tjej, annars hade jag köpt en direkt!

    Kram - och hoppas inte du missar dansuppvisningen!

    SvaraRadera
  3. Såååå fint! Är leggingsen verkligen jeans, med en sådan fin volang nedtill, eller ser jag fel? Kram

    SvaraRadera
  4. ... eller nu ser jag att du har vikt upp dem, eller? ;)

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg outfit. Jag har nog aldrig testat med mascara borsten i ögat, det låter jätteont.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åsa: Kul, visst är den lovely? :-)

    Oslotigern: ja, inte är det kul. Kladdar ju liksom av sig inne i ögat och man ser ju alldeles suddigt. Tack snälla du :-). Var ingen dansuppvisning idag tack och lov

    Viveca: Tack snälla! Ja, jag har vikt dem en bit. De är vanliga jeansleggins från Pieces (Vila) för 179 kr tror jag.

    Hilde: Tack snälla! Testa inte, jag lovar att det gör ont :-)

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Å himmel - wrapen! Du är så fin i den och jag har den på näthinnan mest hela tiden sedan Lingon och jag härjade runt i Odd Mollybutiken :o)
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Tack Frösötös :-) Den är faktiskt ljuvlig
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar