VivanDivan

VivanDivan

lördag 4 juni 2011

Fina G-star klänningar från Lavastore och vad är det här för skum knöl?

God morgon vänner! Här sitter jag i min ensamhet som vanligt i ottan. Klockan är halv nio och La Familia sover så gott. T tog ner AC:n från vinden igår kväll så de har haft supersvalt däruppe. Det har INTE jag för Emilia tyckte vi skulle köra vidare på mamma-dotter-grejen och vi skulle då sova nere i vardagsrummet bara hon och jag. Felix köpte idén att han och pappa skulle ligga i vår säng själva uppe så då var det bara att släpa ner madrasser igen (ni minns kanske att jag och barnen för ett par veckor sedan “campade” i vardagsrummet).

Idag kan det bli en tur iväg och kika på en Thriatlon-tävling (cykling, kanot, löpning). Många av våra bekanta ska vara med så det är lite kul. Egentligen skulle jag behöva vara hemma och städa men jag har fått så förbaskat ont i min högra handled igen. Satt hemma två dagar och jobbade förra veckan och förstås använde jag musplattan istället för att koppla in externa musen och då blir det såhär. Har en stor knöl på handloven som jag inte har på vänstra handen och den bara växer. Som en stor ömmande broskknöl…Skumt va?

P1110937

Men vad jag svamlar, var ju fina G-star klänningar jag skulle visa. Dessa finns i en superfin webshop som jag beställt ifrån tidigare och de har både Odd Molly, G-star och massa andra fina märken. Snart även One Piece såg jag SmileLavastore heter den

De här klänningarna har jag inte än sett i G-star butiken lokalt så jag vet inte hur 3 av dem ser ut irl men på bild är det ju jättefina och jag skulle vilja ha allihop Smile

Först ut en sommar/strandklänning CL Rocher Dress, Dk Navy för 699 kr

695

Den här nedan ser väl skön ut. CL Rivi Derby Boatneck Dress Wmn, S/S, Riviera. Lite seglarinspirerad och kvalilten G-star har i sina t-shirt material är alltid helt fantastisk. 799 kr kostar den

795

Till kontoret en sommardag skulle jag kunna ha denna ärmlösa klänning i ljusblått. Den har jag dock sett i r l och den är superfin. New Hastings, Blue och kostar 995 kr

995

Till sommarens fester skulle jag lätt kunna tänka mig denna sidenskapelse med halterneckstuk CL Lori, Milk/Riviera. Tycker man får så snyggt axelparti av såna modeller. Härligt mönster också på denna och siden är ju bara sååå skönt. 1995 kr

1995

Någon av dessa kommer nog hamna i min garderob men inte bestämt vilken än. Ska nog in och reka på G-star butiken nästa vecka och se vilka de får hem.

Ha en skön dag kära vänner

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Snygga klänningar - speciellt sidenblåsan!
    Aj med knölen, hoppas det blir bättre fort
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Godmorgon fina du :-)

    Ser ju helskumt ut det där med handen?
    Du ska kanske kolla upp det?

    Många fina klänningar det där!
    Ska bli så skönt att komma igång och få lite lön igen så man kan handla lite mer fint snart :-D
    kram kram

    SvaraRadera
  3. En sådan har min dotter också, vi gick till doktorn, det var en brosknöl, som du själv skriver. Är inte så mycket att göra åt, men sitter hon mycket vid datorn blir det inflammerad och växer och ömmar. Tydligen kan den försvinna om man råkar slå sig på den, kanske inte att rekoemmndera. Återkommer den gång på gång opererar de bort den

    SvaraRadera
  4. Nadia: Ja, visst är sidensaken fin :-) Tack för omtanken

    Hoffsan: Godmorgon själv :-) Ja, visst har de mycket fint. Är jätteglad för din skull att du får komma igång igen.

    Anonym: Tack för tipset! Låter ju precis som du beskriver. :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar