VivanDivan

VivanDivan

söndag 18 mars 2012

Ester Elenora & Thyme for ginger

Halloj bloggisar! Emilia hade feber, precis som jag misstänkte imorse. Borde reagerat redan igår då hon var sådär grinig som de brukar kunna vara när de är på gång att bli sjuka. Suck, än är det inte slut på vintersjukorna alltså…

Nu har i a f T precis kommit hem och oj vad efterlängtad han var. Nu ska vi bara mysa hela familjen på eftermiddagen. Min huvudvärk har dock inte blivit bättre trots tabletter och jag skulle behöva jobba men det är inte kul när man har sin make hemma som man inte träffat på en vecka plus den här ruskiga huvudvärken. Så jag drar på det in i det längsta…

Tänkte i a f visa lite bilder på finaste vårsjalen “Nina” från Ester Elenora som jag beställde från KyssJohanna och det var rekordsnabb leverans i fint paket. Dessutom vann jag för ett tag sedan ett presentkort hos Room of Karma att utnyttja i fina webshoppen Tofsar & Ting. För detta blev det finaste lilla väskan “Peace Bag” från Thyme for Ginger. Inte stor men perfekt till en tjej som inte är så mycket för handväskor…

Tack snälla RoK och Tofsar & Ting

DSC_0203DSC_0200DSC_0204DSC_0198

Ha en fortsatt fin dag så hörs vi sen…Har lite outfitbilder med sjalen som jag tänkte visa senare…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Grattis till den fina vinsten. Väskan är bara skitsnygg. Tråkigt att hon är sjuk igen. Nu måste det snart vara över.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Väskan var ju bara så snygg! Hoppas dottern blir frisk snart och att din huvudvärk blåser bort snabbt som ögat!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så roligt att du är nöjd! Ser fram emot outfitbilder sedan! Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Cool väska:) Hoppas huvudvärken ger med sig! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar