VivanDivan

VivanDivan

lördag 31 mars 2012

Vivvi provar Odd Molly solglasögon

Halloj sötnosar! Snön imorse har helt smält och blåst bort men det är riktigt blåsigt och kallt ute så man är inte så sugen på att gå ut. T och barnen åkte ner på stan en sväng och då passar jag på att tönt-fota mig själv i 6 olika par solglasögon som jag lånat av bästa svägerskans optiker-butik. Sååå fina allihop och det är två par som jag verkligen fastnat för och det blir svårt att välja. Kanske får lov att slå till på båda :-)

Varning för close-ups och bildbombning…

Som nummer 1 vi i a f modell M511-9320 i Magnolia. Lite mindre och passar bra om man har ett nätt litet ansikte tycker jag….Härligt magnolia-rosa färg på bågen och lite bling på skalmen

DSC_0524DSC_0525DSC_0574DSC_0569

Nummer 2 är en lite kraftigare båge modell M511-9324 Turtle. Sitter superbra och är riktigt kraftiga och jag gillar dem a lot

DSC_0528DSC_0531DSC_0532DSC_0541 DSC_0562

Nummer tre är ett par klassiskt stora "moviestar” bruna solisar med en gråblå färg på insidan för supersnygg effekt. Silverbåge med lite bärnstensliknande bling och peacemärke på sidan. Modell M511-9326 Indigo

DSC_0537DSC_0536DSC_0538DSC_0539DSC_0560

Nummer 4 är ett par ljust bruna lite 60-talsmodell tycker jag. Kallas det hornbågade månne? Lila bling och en ros på sidan av bågen. Modell M511-9323 Turtle

DSC_0546DSC_0547DSC_0548DSC_0549DSC_0563

Nummer 5 är ett par pilotbågar typ RayBan fast med det lilla extra på sidorna. Denna modellen älskar jag verkligen på ett par solisar plus att färgen är lovely velvet. Modell M21-9317 Velvet

DSC_0543DSC_0542DSC_0544DSC_0545DSC_0558

Nummer 6 är en liknande pilotmodell i Royal. Det som skiljer är sidorna som är lite olika och att färgen är lite ljusare mot rosa. Älskar dessa också…M10-9306 Royal

DSC_0551DSC_0550DSC_0552DSC_0553DSC_0554DSC_0566

Så, vilka tycker ni jag ska ta? Smakråd mottages tacksamt :) Och är det några ni är intresserade av så kan jag fixa det genom svägerskan och skicka till er eller också kan ni kontakta henne direkt här. Butiken ligger i Heby och har ni vägarna förbi så kika in. Finns massa andra roliga modeller också :-) Tyvärr har jag inga direkta priser på dessa jag provat här men det kan jag ta reda på. Maila mig eller lämna en kommentar så fixar jag det….

88987_1_1

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

17 kommentarer:

  1. De sista paret tycker jag att du passar absolut bäst i, supercoola:)Härlig somrig färg också.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nummer 1 och 4 gillade jag ej.
    De andra SÅ snygga.....nummer 2 o 6 passar dig extra bra.
    Jag har redan två par så det får nog räcka!!1
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Ett par nr 2 & ett par nr 5 "behöver" du!

    Because you're worth it!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Nummer tre och sex, kanske två. Allra snyggast var du i sexan tycker jag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nummer två tycker jag! Och kul med solglasögonprovning! Blir lite inspirerad nu att leta fram mina oversize och njuta sol och låtsas som om det är varmt ute idag. Vilket det ju inte är! Kram

    SvaraRadera
  6. Nummer sex tycker jag var snyggast på dig :-)
    Kul med lite solbrille provning :-D
    kram!

    SvaraRadera
  7. Nummer två definitivt! De passar din ansiktsform bäst.

    SvaraRadera
  8. Nr 6 var finast på dig, tack för solbrille tipsen :) kramis Diana

    SvaraRadera
  9. Du passar superbra i piloterna. tyckte 5:an var snyggast. Personligen skulle jag nog passa bäst i de första eftersom jag har ett litet ansikte.. Kul provning :) Kram

    SvaraRadera
  10. Nummer 2 och nummer 6 är finast på dig tycker jag. Själv blev jag jättesugen på nr 2, så himla coola. Är det liten storlek på dessa med? Jag har verkligen barnansikte så jag måste ha små.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Stackare! alla verkar tycka olika!! Jag tycker nr 5 el 6 passade dig bäst! Du passar så bra med rosa till ditt svarta hår!
    Lycka till!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  12. Tycker piloterna är bäst till dig, kanske nr 6. Lycka till med valet!

    Kram

    SvaraRadera
  13. Hej Vivvi,
    Jag röstar på nr 5 och 6, så snygga på dig och till ditt mörka hår.
    Jag är själv jätteintresserad av nr 3 om du har lust att kolla pris? Önskar att jag kunde ha pilotmodellen men jag ser inte alls vettig ut.

    Kram Catrine Almér
    catrinealmer@live.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Catrine! Bågarna kommer gå på 1500 kr förrutom nr 5 som kostar 1800 kr

      M v h
      /Vivvi

      Radera
  14. Hej!

    Jag röstar på nr 2!
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar