VivanDivan

VivanDivan

måndag 9 juli 2012

ChillNorway pre-fall

Halloj i stugorna! Idag är det kvavare än kvavast och både molnigt och regn ute men ack sååå kvalmigt ändå. Har jobbat hela dagen medans stora E har tagit hand om de små tillsammans med granntjejen så jag fick en hel del gjort i a f. Ikväll ska vi äta lite räkor och mysa lite för imorgon åker jag och barnen upp till sommarstugan och T får vara kvar och jobba stackaren. Känner att vi måste komma iväg lite ändå för när vädret är såhär så är det inte kul att sitta hemma på semestern. Man blir bara stressad av alla projekt man borde börja med men inte orkar. Men städa håller jag på lite med nu så det ser lite ok ut när vi åker och T får vara själv…

Satt imorse och surfade runt lite på pre-fall-nyheter och ChillNorway har ju återigen en mycket lovande kollektion på G. De har en liten reklamfilm på sin hemsida här som verkligen gav sug…

En topp som jag verkligen fastnade för var Mexico Long Sleeve. Såg så himla mjuk och skön ut och lite sådär oversize med supertufft tryck.

12552466-origpic-6093db

Fanns i vitt, grönt, lila och svart tror jag och alla var lika fina men tror vit är mest användbar för min del så en sån är beställd…men oj vad jag fick leta. Verkar vara slutsåld överallt…och hur snygg är inte den här kombon nedan med koftan och stövlar.

12550415-origpic-386529

Nåt annat som var lite kul är de fina Iphone-skalen som jag nog också ska beställa ett. Måste bara bestämma vilken färg jag ska ha…(finns bl a hos Creative Lounge)

12552637-origpic-c941f1

Nu ska jag fortsätta städa. Ni kommer väl ihåg att jag har frågestund här just nu så shoot shoot med frågor. Bara en enda ynka fråga hittills. Klicka på bilden till höger här bredvid så kommer du till inlägget…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Jag har fingrat på topen irl och den är superskön! Fick säga åt mig på skarpen att låta den vara :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnygg! Vart hittade du den? Dottern vill ha! Ha en skön semester! Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Mexico lyckades jag få tag på hos Creative Lounge....kom in där precis som de höll på att packa upp tröjorna.
    Jätteskön och snygg.
    Idag var jag igen till CL....köpte två nagellack som även finns i deras webshop.
    Ha det så trevligt i sommarstugan.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Har kikat lite på skalen, skitläckra! Kram

    SvaraRadera
  5. Den har jag också spanat in. Ser superfin ut. Är lite sugen på lila.

    Kram p

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar