VivanDivan

VivanDivan

lördag 7 juli 2012

En kväll med tjejerna är vad som behövs…

Halloj därute! Did you miss me? Öööö, probably not men jag har varit lite tyst här sen i torsdags. Behövde en liten paus för att sortera tankar efter mormors bortgång och dessutom har jag åkt på det där j-a ryggskottet igen. Imorse knakade det till när jag klev ur sängen och idag har jag legat som ett mähä hela dagen medans familjen varit iväg på Power Meet i Västerås och kikat på raggarbilar. Världens största raggar-bils-träff och det brukar vara rätt kul att titta på. Fast när jag bodde i stan brukade jag hålla mig borta den helgen, för stan invaderas verkligen av bilgalna raggare och de kan bli lite stökigt :)

Nu har jag i a f tagit mig upp och rört lite på mig i a f så det kanske släpper om nån dag förhoppningsvis. Tills vidare bjuder jag på lite bilder från i torsdags. “Mina” tjejer hade bestämt att vi skulle ta en myskväll med lite vin och ost och kex och bara prata och jag är glad att jag åkte dit. Sånt där booztande man behöver. Hade jag suttit hemma hade jag nog bara varit ledsen i a f men nu fick man lite “girlie-lööv” istället och det är bra för själen…Spelar ingen roll att man inte träffas så ofta för när man gör det är det som om ingen tid gått alls och man kan liksom plocka upp tråden där man sist avslutade. Sån vänskap är oerhört värdefull och något jag verkligen är glad att jag har…

Så lite pics från i torsdags bjuder jag på idag och börjar med outfiten den kvällen som blev top Odd Molly Ceremony s/s tunic i dark powder strlk 0, byxor Hunky Dory, skor Diesel. Halsbandet är från Unica of Sweden och solisarna Odd Molly

DSC_0607DSC_0610DSC_0611DSC_0612DSC_0614DSC_0613DSC_0615DSC_0618DSC_0619

Har massa mer bilder som jag återkommer med senare. Nu ska jag försöka hjälpa till med lite matlagning här om ryggen pallar. Ha en finfin lördagskväll alla sötnosar därute

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Ja tjejsnack är helt klart bra när man är ledsen och lite nere. Snygg som få var du.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt med din mormor - det hade jag missat. Tjejträff är suverän bot mot ledsamhet - jag har laddat glädje en hel vecka hos Lingon :) Och du - du är skitjättesnygg med håret så där!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Å ja, under min tid nu med eländes behandlingar och skit så har mina goa tjejgäng i olika konstellationer varit räddningen.... Hur olustig eller trött man än är innan så får an alltid en boost! Hoppas ryggen ger sig snart! Kram Milla

    SvaraRadera
  4. Krya på dig vännen och stor kram!!
    L

    SvaraRadera
  5. Så ledsamt med din mormor. När min morfar dog ville jag inte se honom. Jag ville minnas honom som han var i livet. Var rädd att sista bilden av honom som död skulle sätta sig på näthinnan. Jag ångrar inte det beslutet.
    Mysigt att du var på tjejträffen och boostade! Snygg som få i vanlig ordning.
    Kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar