VivanDivan

VivanDivan

onsdag 18 juli 2012

Hemma igen och Missoni-ponchon på

Halloj alla söta! Nu är i hemma igen och tillbaka till semesterlunken. Vi möttes av värsta ovädret när vi kom till stan. Det åskade helt galet härute och regnet stod som spön i backen. Så vi tände lite ljus och mös i soffan hela eftermiddagen. Kan vara skönt ibland men den här sommaren har bjudit på mer än lovligt mycket regn tycker jag och när det regnar som det gjorde igår spelar det ingen roll om man har världens bästa regnkläder, man blir dyngsur ändå…

Tänkte jag skulle visa den där Missoni-ponchon jag beställde på rea. Sååå fjäderlätt och mjuk och jag gillar den jättemycket. Till igår hade jag kjol G-star, skärp Rehard och linne Mos Mosh

DSC_0241DSC_0243DSC_0244DSC_0247DSC_0248DSC_0249

Jag hann i a f med årets första dopp igår också uppe i sjön innan vi åkte hem. Och helt underbart skönt var det. Vad sjutton har jag inte badat innan i veckan för? Tvättade t o m håret. Makalöst mjukt det blir av källvattnet däruppe…

Sen lovade jag ju att jag skulle visa vår fullpackade bil som den såg ut innan vi åkte hem igen….och jaaa, vi har behövt precis allting he he :)

DSC_0240

Nu ska vi göra oss iordning och åka ut till gården en sväng och hjälpa T som börjat riva därinne. Helt galet mycket vi måste göra där innan vi flyttar…phuuu

Tack förresten för tipsen jag fått om ChillNorway Mexico Long Sleeve. Tack vare dem har jag en här hemma nu…visning kommer senare…är dock lite osäker på om jag tog rätt storlek…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

  1. så snygg ponchon är! bilen ser ut som vår brukar göra:) kram Nilla

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar