VivanDivan

VivanDivan

torsdag 12 juli 2012

Missoni…

Halloj i sommarsverige! Hur mår ni? Här har det äntligen klarnat upp lite men regnade imorse så det är blött ute men kanske kanske får vi lite bättre väder snart. Hörde att det är på Öland och Gotland man ska vara nu och inser att på Öland hade vi kunnat vara nu då vi hade bokat men avbokade p g a husflytt och annat.Idag är det Ts födelsedag och det känns lite halvtråkigt att han får fira ensam…eller heltråkigt faktiskt. Känns nästan som vi borde åka hem men han har intygat att det är helt ok då han ändå måste jobba sent ikväll. Imorgon får vi i a f fira honom med paket och tårta…

Skrev ju igår att jag skulle visa ett nytt reafynd. Ett för mig nytt märke men där luras jag väl lite för jag känner ju till det men har aldrig ägt ett plagg. Har varit lite tudelad till deras mönster men jag har kommit på att jag faktiskt gillar det i måttliga mängder. Pratar förstås om Missoni, mönstrenas mästare :)

DSC_0774

Denna poncho kunde jag inte låta bli på Factorys rea. Finns i flera färger och jag tyckte den grå/svarta var mest användbar för mig. Perfekt nu över sommarklänningen eller till hösten över jeansjackan kanske. Toppenmjuk och skön

DSC_0775

Och en fin liten bag fick man också med hi hi (jag bara ääääälskar såna där lite “exklusivare” påsar)…

Kommer lite bilder från gårdagen senare om jag har täckning. Täckningen är nämligen usel häruppe i skogen och att sitta och surfa och läsa hos er andra är helt omöjligt. Går man omkring ute kan man lyckas få hem mailen på telefonen men det är knappt :-) Igår tog det 30 minuter att publicera inlägget så vi får se hur det går idag men här kommer ett försök…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Härlig blogg du verkar ha! Jag har lagt till mig som följande så jag kommer tillbaka:-)

    Fin Missoni-ponscho. Den skulle jag kunna tänka mig.

    Kram Lena -gott för själen

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg poncho! Det ska bli roligt att få se den på.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den har jag spanat på.....användbar....Jättefin.
    Kram Titti

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar