VivanDivan

VivanDivan

lördag 28 juli 2012

Morgonbestyr på ett hotellrum och ChillNorway Lulu blouse

God morgon bloggisar! Tänk att jag sover verkligen sååå himla bra på hotellrum. Även om vi inatt haft jättevarmt så har jag sovit som en stock. Igår kväll blev det restaurangbesök och sen ett glas vin i hotellbaren medans barnen roade sig i lektummet som låg precis bredvid. Perfekt!

Sen låg vi och tittade på OS-invigningen på rummet...
Mäktigt!

Nu sitter vi i bilen på väg till Furuvik-parken. Strålande sol och 25 grader varmt...
Härligt!

Bjuder lite snabbt på ett par mobilpics från imorse

Dagens består av shorts G-star, linne Rosemunde, poncho Missoni och skor Tiamo Svorett

Utsikt

Mer utsikt

OS på TVn

iPad spel

Felix tittar på utsikten

Och just det, shoppingtur från igår, ChillNorway Lulu blouse, helt nyinkommen på Sivi shop. Siden med rosor och dödskallar. Provning kommer :-)

Puss & Kram
/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Förstod att det var den vackra blusen du köpt , jag har scarfen här hos mig.
    Ha en toppendag på Furuvik.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt ni har det, och att sommaren fortfarande är kvar. Njut! Blusen ser läcker ut, blir roligt att se den på.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag är intresserad av din Odd Molly sigh dress om du fortfarande vill sälja den? Har Mailat dig...
    Tusen tack på förhand!
    Cecilia

    SvaraRadera
  4. Love har just kollat in den klänningen ♥ Urrrrrrrrrr snygg!


    Kram CC

    SvaraRadera
  5. åååå den är underbar, inshoppad idag :D

    kram

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag undrar om du kan göra mig en tjänst? Den vita kjolen du hade på dig igår, hur lång är den totalt?
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  7. Den där blusen är ju tokfin! Ni verkar ha det gott i Gävle! Jag älskar att bo på hotell:) Kram

    SvaraRadera
  8. Jag är lite nyfiken på storleken i denna blusen?? Har du S eller XS?? Läste någonstans att den var lite liten i storleken...? Stämmer det??
    De är iallafall suuuuperfin!! Ska bli kul att se den på dig... Jag vill oxå ha!!!

    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar