VivanDivan

VivanDivan

fredag 27 juli 2012

Morgonpigga Felix och mamman

God morgon bloggisar! Nu är vi på väg upp till Gävle och Furuviksparken för liten miniweekend. Felix väckte mig klockan 5 och var jättepigg. Han var så ivrig att åka lille gubben :-)

Men jag var inte lika pigg. Har nog blivit väckt ungefär en gång i timmen hela natten av kissnödiga barn och båda har haftardrömmar. Dessutom vaknde jag en gång av ett brak från vindstrappen. Nåt hade rasat däruppe av nån mystisk anledning...

Klockan sex gick vi i a f upp jag och Felix. Packade och gjorde oss iordning bara vi två. Sen åkte vi och tankade och tvättade bilen också före åtta på morgonen :-)

Spännande att sitta fram i biltvätten (självklart fick han hoppa bak till sin barnstol sen)

En ny partyskiva köpte vi i också som går för fullt här i bilen nu

Felix tycker det är så kul att hjälpa mamma tanka.:-)

Vi hörs lite senare. Sitter ju i bilen och mobilbloggning just nu. Han inte prova Sigh dress som jag lovde igår utan det får bli när vi kommer hem. En dagens kan ni få lite senare dock

Puss & Kram
/Vivvi

1 kommentar:

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar