VivanDivan

VivanDivan

söndag 29 juli 2012

På't igen och hotellfrukost

God morgon alla söta vänner! Vilken underbar dag vi hade igår. Furuvik-parken är verkligen fantastisk. Sååå mysig och barnen älskade det och vi vuxna njöt också att vandra omkring i strålande väder. Jag tog en miljard kort men wifin här på hotellet suger och mobilen har urdålig täckning här också så ni får en bildbomb ikväll eller imorgon istället:-)
Tills vidare blir det lite trist mobilbloggning.

Dagens idag är linne Mos Mosh och shorts G-star. Skor vet jag inte än då jag fick skavsår igår och måste prova vilka av mina två par jag har med som gör minst ont...

Jag älskar verkligen hotellfrukost och det var riktigt bra här. Ärggröna, bacon, skinka och frukt tar jag alltid. Sååå gott

Barnen tog pannkakor förstås

Nu sitter de här och tittar på Disney Channel medans jag packar ihop innan det är dags att checka ut från hotellet för den här gången och åka till Furuvik-parken för ytterligare en dag

En liten tradition vi har när vi är på semester är att nåt gosedjur får följa med hem och här är årets skörd, Rosa, Blomma, Zebbe och Zebbe(nej ingen felskrivning, alla Felix gosedjur heter Zebbe :-))

En undran jag har är varför det på ALLA hotell nästa finns en bibel? Kan nån svara på det? Lär ju inte vara sååå många som läser den...

Nattens räddare var den här fläkten. Rummet var verkligen som em ugn och fläkten gjorde det lite svalare i a f

Nej, nu ska jag inte tortera er med fler meningslösa mobilbilder. Hoppas ni får en underbar dag

Puss & Kram
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Önskar er ytterligare en härlig dag vid havet och Furuvik. Ska bli kul att se dina bilder sedan. Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar