VivanDivan

VivanDivan

tisdag 3 juli 2012

Parkhäng och vad göra när fullmånen stör nattsömnen?

God morgon alla underbaringar! Först måste jag tacka er för era fina kommentarer igår. Det värmer mer än ni anar. Jag vill verkligen inte vara nån gnällmoster men that’s life och då jag bestämt att bloggen ska reflektera mitt liv så får det vara ups and down omvartannat.

Inatt var det fullmåne och det märkte jag av kan jag säga. Låg vaken nästan hela natten och tittade på vampyrserier/filmer. Finns liksom inget bättre. Är inne på andra säsongen av True Blood för andra gången och väntar hem säsong tre. Varvar man med lite Twilight så blir det bara toppen en fullmånenatt…eller vad säger ni? :-)

DSC_0495

Lite ostbågar till det så…

IMG_1504

Igår var vi ju i lekparken hela eftermiddagen och vi är verkligen lyckligt lottade i den här stan med vår fina fina lekpark. Kommer folk från de större städerna runtomkring för att leka här också t o m för den är så stor och bra utrustad. Kidsen loooove it

DSC_0467

Började med lite spontan picknick i gröngräset. På vår ICA-butik har de sån där disk med sallad att plocka ihop själv för typ 99 kr kg. Passar hela familjen och alla kan hitta sånt de tycker om. Supergott var det.

DSC_0468

Sen var leken i full gång

DSC_0469

Undrar vad de leker för nåt just nu. Kompisar finns det gott om i a f att hitta

DSC_0470

Inte-nudda-mark-banan är lite läskig för en orolig mamma men sååå kul för de små

DSC_0476

Klättra

DSC_0477

Hänga

DSC_0486

Balansera

DSC_0489

Träna styrka. Värsta träningspasset för småttingarna och ack så nyttigt. Blev nästan lite sugen att själv svänga mig upp i ställningen men det skulle blivit en syn för gudarna hi hi…

DSC_0481 (2)

Leka apor är ju också kul även om mamman får hjärtat i halsgropen när de klättrar för högt…

DSC_0490

Idag måste jag jobba lite men vi ska väl försöka vara ute lite också. Solen skiner från klarblå himmel men värmen har ju inte riktigt kommit än så någon badplats är det nog inte tal om…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Tack! Kunde absolut inte sova inatt och fattade inte varför! Men så är det så klart, fullmåne! Påverkas absolut av det men glömmer alltid att det är så!!! Förstår att det är en jobbig tid du går igenom! Styrkekramar till dig!!!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar