VivanDivan

VivanDivan

torsdag 19 juli 2012

Separationsångest från en tandborste och ChillNorway Mexico Long Sleeve

God morgon bloggisar! Idag är min nacke helt eländigt jättestel och öm igen. Blir galen på det här, så fort jag gör något ansträngande som igår när jag bar omkring grejer i huset så får jag ont. Kanske måste ta tag i att börja träna nacken och ryggen…

Imorse var Emilia helt knäckt. Det var dags att byta tandborstar och hon blev jätteledsen för det var ju hennes absolut bästa tandborste hon någonsin haft. Tufflan, så nu har jag lovat att åka och hitta en likadan. Vi köpte den hos tandläkaren när jag var där sist så det är bara att hoppas de har samma färg kvar :)

Så var det den där ChillNorway Mexico Long sleeve som jag tjatat om och som jag efter tips från er gulliga läsare faktiskt fick tag på. Ringde Sivi butik i Gävle och tänk de hade en kvar. Dock en Medium men jag ville ha den lite oversize hade jag tänkt så jag chansade på att den skulle bli bra. Och visst kunde de skicka den, hur gulligt??? :)

Så igår åkte den på och oh my så mjuk och skön. 100 % lin och det gör den sval och mjuk på samma gång. Love it…

Till den har jag shorts från H&M och skor Vagabond.

DSC_0250 - CopyDSC_0254DSC_0260DSC_0256DSC_0251 - CopyDSC_0255DSC_0258DSC_0259DSC_0261

Så vad tycker ni? Är den för stor eller funkar det?

Vet att den finns kvar också på Minzo om nån är sugen förresten.

Nu kör vi lite torsdag här vänner och snart ännu en semestervecka slut. Shit vad fort det går när man är ledig…

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Tycker den är jättebra i storlek då jag tycker som du att den ska vara lite "oversize". Tycker också att det är den snyggaste färgen i denna :-)
    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag tycker allt att den ser fin och snygg ut på dig, hoppas att ni nu hittar rätt tandborste, viktiga saker det där.
    Grattis till huset förresten och det ser fantastiskt ut och själv så tyckte jag om tapeterna i trappan, lite retrofina. Sedan beror det ju på skicket också.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  3. Vilken tur du har! Nu kommer min dotter bli avundssjuk! Men hon vill ha en S.
    Skitsnyggt om man får säga så!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Tycker absolut att det funkar. och nu inser jag då också att jag bör ta L och inte M. Lättare att hitta ;-)

    Ha en bra dag och lycka till med tandborstletandet.

    kram

    SvaraRadera
  5. Skitsnygg rent ut sagt! Inget fel med storleken alls.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Den är supercool, snygg,snygg. Skulle vilja ha. Storleken ser jättebra ut. Jag gillar faktiskt också tapeterna lite retro känsla, men beror ju helt på skicket såklart.
    ha det fortsatt bra.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  7. Du passar superfint i den! Kul att Gävle-tipset funkade. De är riktigt service-minded på Sivi. Sedan är det bra att populära plagg och modeller ofta finns kvar. Det är inte riktigt samma sug efter plaggen som visats på tex. bloggarna som det verkar....Kram!

    SvaraRadera
  8. Du är superfin i tröjan och jag tycker den ska sitta som den gör på dig. Lite oversized och slappt!
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar