VivanDivan

VivanDivan

torsdag 6 december 2012

Just ja, jag har ju Traderafyndat och lite nere idag…

God morgon bloggisar! Halva veckan har nu gått och nu börjar man ju få lite julstämning med all snö ute. Dock lite trist väglag men kör man lugnt så är det ju ok. AAAAALDRIG stressa i trafiken, kom ihåg det vänner!

Kom ju på att jag skulle visat ett Traderafynd jag gjorde för nån vecka sedan. En klänning jag blev kär i när den kom men så kom det massa annat emellan och så glömdes den bort. Nu dök den upp på Tradera och jag var den enda budgivaren så den blev min…jippie och till ett superlågt pris….jippie x 2….

Odd Molly Artwork silk 3/4 tunic i nån färg som jag inte vet vad den kallas. Lite dark powder-ish…

P1260166P1260164P1260162P1260163P1260161P1260160P1260165

Mmm, jag gillar den mycket men den var väldigt liten i storlek tycker jag. Det här är en 1a och den är lite trång över bysten så ingen push-up-bh idag inte :)

Idag, som för övrigt är en riktigt jobbig dag för mig. Får man skriva att man är lite nere? Ja det får man för det är min blogg och mina regler och idag känner jag mig ledsen av en anledning som jag inte kan skriva om men jag känner mig jätteledsen idag…

Men imorgon är en annan dag och då blir det nya tag. Vi hörs sen

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. All pepp till dig!!! Alla dagar är inte upp men förhoppningsvis känns det bättre imorgon. Fint fynd by the way :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. STOR KRAM TILL DIG!!
    Fin du var i din klänning, trots känslan inombords.
    KRAM fina!!

    SvaraRadera
  3. KRAM!! Ledsen får man vara, men visst är det tärande.
    Jag är grinig idag, supergrinig. När blir någonsin nåt som man tänkt?? Men bara andas djupt och ta nya tag.
    kram Milla

    SvaraRadera
  4. Vackraste duuu! Klart man får vara ledsen. Varmaste kramar från mig och hoppas du snart känner dig inte så ledsen längre.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Fina du! Din ledsenhet syns då inte på bilderna, men finns förstås där ändå. Styrkekram skickas!

    SvaraRadera
  6. Kram på dej, vi har alla såna dagar och dom är inte roliga. Du är så jättefin i alla fall.

    SvaraRadera
  7. Mycket snyggt fynd! Klart att det är OK att vara ledsen och nere, jag hoppas att du känner dig glad och uppåt snart igen <3
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar