VivanDivan

VivanDivan

lördag 5 oktober 2013

Tjejmiddag–gott för själen

Halloj vänner! Oj vad den här dagen har gått fort men oj så mycket jag hunnit med ändå. Var liiiite segt att komma upp imorse efter tjejmiddagen igår trots att det inte blev så sent. Men upp tidigt skulle man ändå för Emilias innebandyträning börjar klockan 09:00 (jag vet, okristligt tidigt en lördag). Sen direkt efter det har Felix träning så två timmar i idrottshallen började morgonen. Sen in en sväng på stan och köpte present till kalas som Emilia ska på imorgon. Sen fort hem för att ta emot kamrat till Emilia som hon sen haft här hela dagen. Själv tog jag med Felix ner på stan igen för en klippning, lite fika och stros i affärer. Mysigt, bara jag och prinsen. Nu ligger jag i soffan, har slagit upp ett glas rött och tänkte kika lite på en film. Regnet öser ner utanför och mannen har tänt massa ljus här. Riktig höstfeeling och det är mys på hög nivå. Ikväll tänkte jag bjuda familjen på thai-chicken-gryta. Mmmmm, gottigottgott. Blir det gott kan det tänkas bli recept här i bloggen. Var ett tag sen va? :-)

Men just ja, var ju tjejmiddagen jag skulle skriva om. Var sååå mysigt…god mat, underbara vänner och härlig stämning. Många skratt men även djupa samtal. Sånt man behöver ibland och det är gott, gott för själen….har saknat mina fina tjejer…

Kvällens stass blev fuskskinn-brallor från G-star och blus Valerie. Skor Ash.

image (16)image (2)image (20)image (4)image (13)image (14)image (15)image (22)image (24)

Mycket mysigt som sagt med bubbel och gottis

image (26)image (30)image (31)

Ni får verkligen ursäkta de dåliga bilderna. Min systemkamera är trasig. Fokuseringen fungerar inte så jag är lite handikappad just nu och det blir lite kassa iphone-bilder här i bloggen. Ska se om jag kan luska reda på vad problemet är med skrället :-(

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar