VivanDivan

VivanDivan

måndag 21 oktober 2013

Urladdning…

God kväll raringar! Det blir bara ett kort inlägg här för jag är helt slut! Var nog lite spänd ändå inför läkarbesöket idag och det där med att hitta i Stockholm och funderingar man har kring proverna som man skulle få svar på. Ja, ni anar…lite urladdning blev det här när jag kom hem och huvudvärken slog till som ett brev från posten dimper ner i brevlådan. Fick också ett väääldigt roligt samtal med föraning om något spännande som också gjort att jag funderat en hel del här på eftermiddagen. Bara roligt men också krävande och kommer kunna ta mycket kraft och energi men en jättechans också. Nä, usch, man får ju inte hålla på att säga A och inte B men men, kan verkligen inte säga mer just nu tyvärr. Vad gäller provsvaren så tar vi det också en annan dag. Inget allvarligt är det så ingen oro så men har ingen lust att gå in närmare på det just idag.

Usch, vad kryptisk jag är, men men, just nu är jag bara tom och slut i huvudet och ska försöka lägga mig och sova tror jag trots att klockan bara är åtta. Så vi hörs igen imorgon mina vänner :)

-4

Ser lite purken ut på bilden men det är bara djupa funderingar om kommande utmaningar inom fler områden….:)

Ha nu en fin kväll

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar