VivanDivan

VivanDivan

fredag 1 november 2013

Gårdagens stass och en eftermiddag med min tjej

Halloj vänner! Här har jag och de små precis ätit lite fish n chips. Och ni som hängt med vet att då är T borta he he. Han avskyr fisk så vi brukar alltid äta det när han inte är hemma. Dock har vi också hämtat hem honom då han bara hade lite bastu och afterwork med sitt jobb. Annars har det känts som lördag idag. Jag jobbade halvdag och sen flexade jag ut och tog med min lilla tjej till Västerås för lite shopping och besök i min systers butik på Erikslund. IKEA hann vi också med och så Tullhuset Living förstås. Har lånat hem grymmaste jackan ever. Ska fota den i helgen ska ni få se vad snygg den är. :-) Vi åt också på McDonalds och hann med en fika med systeryster på hennes lunch. En trevlig eftermiddag bara vi två tjejer medans Felix var hos sin lilla vän och lekte. Han har också haft en superkul dag och var verkligen sååå uppspelt när jag hämtade honom. Sååå gulliga är de han och hans lilla tjejkompis T. Sötnötterna och Felix sa häromdagen att han nog är lite kär :) Hur gulligt?

Tänkte ni skulle få se min gårdagens i brist på en dagens då jag inte ens tänkte på att fota. Men gårdagens fick jag inte ut igår så den får ni så gärna i dag så…

Blus Valerie (förra årets), kofta 2ndDay, jeans G-star och skor Ash

DSC_0729DSC_0724DSC_0728DSC_0726DSC_0730

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar