VivanDivan

VivanDivan

fredag 1 november 2013

H&M Home vaser

God morgon mina vänner! Den där lilla Wilma har vi inte sett röken av sen hon kom igår. Hon kröp direkt in under stora Es soffa och där har hon legat sen dess. Totalvägrar att komma fram. Men, vi visste att hon kunde vara lite skygg så vi får ge henne tid. De andra är där och nosar lite men som jag skrev igår, inga fräsningar eller morr utan bara måttlig nyfikenhet. Tänkte försöka plocka fram henne snart och visa på låda och matskålar så att hon vet vart det finns men annars får vi nog låta henne vara ifred.

Idag sitter jag hemma och jobbar i a f så att jag kan hålla lite koll. Felix har playdate idag och Emilia ville vara hemma med mig så jag tänkte nog ta kort dag idag och göra något med henne också. Kanske åka ner och fika lite på stan eller nåt.

Häromveckan fick jag hem en beställning från H&M och det var lite julklappar samt några småsaker till hemmet. Bl a två fina glasvaser som påminner lite om Days fina dropp-vas. Fast myyyyyycket billigare då och jag tycker baske mig de är precis lika fina. En lite bredare och en med smal hals blev det och de finns här och här. 99 Kr styck kostar de.

DSC_0525DSC_0527DSC_0528DSC_0533DSC_0535DSC_0536

Även ljuslyktorna är från H&M men från i våras. Tror dock de finns kvar i vissa färger och storlekar. Har dem även i svart och tror de kostade 39 kr resp 49 kr. Hjortarna är från Hemtex. De är mer eller mindre kopior av House Doctors populära hjortar och jag har båda varianterna och jag kan säga att inte skiljer det mycket inte. Total rip-off. Men mer om det i ett annat inlägg :)

Puss & Kram

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Stackars lilla kisse, jag hoppas hon vågar sig fram snart. Hon kan ju inte hålla sig hur länge som helst och är väl hungrig också.
    Hoppas det går bra.
    /C

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar